2010 m. gegužės 27 d., ketvirtadienis

Malonumas kojoms

Tikrai neperdedu - veltinio tapkutės tikras malonumas kojoms. Tai ne tik mano nuomonė,  tai daugelio, kurie nešioja veltinio tapkutes ir vėl nori pratęsti šį malonumą.  O kad veltinio tapkučių gerbėjai galėtų toliau mėgautis šiuo malonumu aš labai pasistengiau...
 O šios tapkutės - būsimos emigrantės, keliaus į užjūrį.
 

8 komentarai:

  1. Вот это класс! Уютные, мягонькие, веселенькие! Очень хочется такие надеть!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Очень понравились, особенно голубые!! хочу,хочу!!

    AtsakytiPanaikinti
  3. СУПЕР!!!! Мне очень-очень понравились!!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tapkutes,kaip visad,spalvingos,liuks.

    AtsakytiPanaikinti
  5. man patiko žalsvos- gelsvos su violetiniais taškeliais. Juroomiškos:) Gerai kad tos oranžinės emigruoja - didėja Jūsų žinomumas, Jurooma, ir už jūrių marių:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Oho, kiek privėlei, labai smagios visos. O aš ir dabar su tavo tapcėm sėdžiu:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Спосибо, девочки. Валянные тапочки очень приятно носить.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Taip, Jūratė, tapkės gana spalvingos, tau turėtų patikti - daug spalvų ir yra šiek tiek blizgesio, siuvinėjai auksiniu ir sidabriniu siūlu.

    Loretari, man labai patinka ta žalsva spalva, ji gal labiau garstyčių nei žalsva. Ir dar labai megstu ją derinti su violetine. Ačiū.

    Pilka, susikaupiau ir privėliau, nes labai jau jos buvo laukiamos. Na va, vos jau ne vidurvasaris, o tu su vilnonėm tapkutėm... aš irgi su vilnonėm - gera.

    AtsakytiPanaikinti